close
تبلیغات در اینترنت

مشاوره تلفنی درمان بیماری ها متخصص گیاهان دارویی و طب سنتی حکیم محمد صدیقی

– 09120580638-02165114469–09155077358 – 

مشاوره طب سنتی انلاین در تلگرام

ایدی پاسخگو سوالات پزشکی  @Kh_sedighi
    کانال طب سنتی
https://telegram.me/atarishahjahan

و درمان تمام بیماری ها در طب سنتی و گیاهان داروی

مشاوره 09120580638 - 09155077358

از جمله درمان های:

جنسی+ چاقی و لاغری+دیابت+الزایمر+نازایی+سنگ کلیه+لک های صورت

+سردرد های شدید+دیسک کمر و رگ سیاتیک+پوکی استخوان+تقویت کننده اعصاب،آرام بخش،تقویت کننده قلب،ضدانگل قوی،تصفیه کننده خون.

و درمان معده+درمان تقویت حافظه+درمان یائسگی+درمان...

√ رفع سنگ کلیه.سنگ مثانه.سنگ کیسه صفرا
درمان عفونت و کیستها
√درمان سردرد های میگرنی و سینوزیتی
√درمان بیماری های قلبی و عروقی وتصلب شرائین و واریس
√ درمان آسم و تنگی نفس
√درمان گیاهی مغز و اعصاب و ضد افسردگی
√درمان بیماری پوستی و اگزما
√درمان درد مفاصل و استخوانی و عضلات
سیاتیک رفع ورم عضلات و نقرص 
√رفع بواسیر و شقاق مقعد،سندروم روده،رفع یبوست و اسهال
√رفع ورم معده و روده،ضد نفخ،درمان سوهاضمه و گوارش
√درمان کاهش چربی خون،کلسترول خون،قند خون(دیابت)،فشار خون
√جلوگیری از ریزش مو و تحریک رشد مو سر و ابرو
√رفع پلاک میکروبی دندان و ضد التهاب لثه و حفره دهان
√درمان بیماری های دستگاه تناسلی(نازایی.و قاعده اور)
و درمان پروستات 
√افزایش شیر مادر،تسکین درد های قاعدگی و انواع بیماری زنان
√برطرف‌کردن بوهای نامطبوع بدن
√تقویت نیرو جنسی و بازگشت نیروی جوانی
√برطرف کردن کم خونی

+دمنوش های مفید+عرقیات مفید+ و هر بیماری دیگری..

درمان با گیاهان دارویی و طب سنتی
حکیم محمد صدیقی
تهران و کرج حضوری میتونید تشریف بیارید وشعبه گیلان رو هماهنگ کنید
شهرستان ویزیت تلفنی و ارسال ازمایشات
در تلگرام واتس اپ و سروش
  09120580638-02165114469–09155077358  
 
تنگ کننده واژن با دارو گیاهی ماریانا
کلیک کن روی لینک
حجم دهنده طب سنتی روغن خراطین
   
پودر گیاهی چربی سوز و ضد اشتها 
 
    
درمان نازایی با گیاهان دارویی و طب سنتی
 
 
 
 
عطاری شاه جهان حکیم محمد صدیقی
 
 
 
 
 
 عطاری شاه جهان محمد صدیقی
حکیم محمد صدیقی 
 
 

یک دقیقه وقت بزار و متن بالا رو مطالعه کن

 
 
پاسخ خود آزمایی دروس ادبیات۳ تخصصی
loading...

دانلود نمونه سوال و جزوه کمک درسی(دیزی کوه)

عزیزان دقت کنند باتوجه به تغییرات دروس شماره ی صفحه فرق دارد/   به نام نقش بند صفحه خاك صفحه 5:  1- یتیمی كه ناكرده قرآن درست       كتب خانه چند ملت بشست 2- معراج 3- چون حرم امن الهی است و حریم و پناهگاه پناه آورندگان است و در آنجا هیچ گونه آزاری بر هیچ موجودی روانیست 4- بزرگ داشت 5- گل زرد 6= براساس اعتقاد یونانیان قدیم عطارد دبیرفلك است ونماد نویسندگی است . 7- فرشتگان عالم ملكوت 8- كسی با او نه و او با همه كس ، نماند هیچ كس او ماند و بس .   صفحه…

پاسخ خود آزمایی دروس ادبیات۳ تخصصی

عزیزان دقت کنند باتوجه به تغییرات دروس شماره ی صفحه فرق دارد/

 

به نام نقش بند صفحه خاك

صفحه 5:

 1- یتیمی كه ناكرده قرآن درست       كتب خانه چند ملت بشست

2- معراج

3- چون حرم امن الهی است و حریم و پناهگاه پناه آورندگان است و در آنجا هیچ گونه آزاری بر هیچ موجودی روانیست

4- بزرگ داشت

5- گل زرد

6= براساس اعتقاد یونانیان قدیم عطارد دبیرفلك است ونماد نویسندگی است .

7- فرشتگان عالم ملكوت

8- كسی با او نه و او با همه كس ، نماند هیچ كس او ماند و بس .

 

صفحه 13:

1-     با آشیل در حماسه یونان و بالدر در حماسه شمال اروپا ، هر سه از نقطه خاصی اسیب پذیر ند وجه شباهت رویین تنی .

2-     چون برایش احترام قائل است و نمی خواهد ارتباطش را با خانواده كیان قطع كند .

3-    از نظر گشتاسب بله چون می دانسته كه رستم حاضر نیست دست به بند بدهد ولی از نظر آیین پهلوانی خیر ، بستن دست پهلوان توجیهی منطقی ندارد .

4-     خیرچون مصلحت اندیشی كه با خفت وخواری همراه باشد ، پذیرفتنی نیست وبسته شدن دست پهلوان با آیین پهلوانی مغایرت دارد .

5-      برای منصرف كردن اسفندیار ،چون اسفندیار قصد جنگ دارد و به هیچ وجه حاضر به سازش نیست.

6-     آغاز درس ، نالیدن بلبل از سوگ اسفندیار كه نشان دهنده یمرگی است كه در پایان داستان انجام می گیرد .

صفحه 18:

1-     برای حفظ آبروی خودش رستم ناگزیر میشود چون پافشاری او را در مورد منصرف كردن اسفندیار بی ثمراست.

2-     ابتدا تلاش كرد تا رستم را متقاعد كند كه جنگ را نپذیرد و هنگامی كه رستم را درگیر جنگ دید به او كمك كرد .

3-     پذیرفتن بند خلاف آیین پهلوانی است ، رستم اگر به بند میداد ارزش و اعتبار پهلوانی را از دست می داد .

4-     بپیچم = پافشاری  میكنم ، اصرار می كنم . بپیچاند = منصرف شود ، برگرداند .

5-     اسفندیار را در جنگ بیشتر ثابت قدم می كند .

6-     ساده دلی كه فقط پیك پدر بود.

7-     چون پرنده ای روش روان است و مظهر و نمادیاری گری است . چون اسفندیار در هفت خوان جفت او را كشته بود .

8-     خروش آمد از پاره ی هر دو مرد – تو گفتی بدرید دشت نبرد – ببردند از روی خورشید رنگ .

 

 

 

صفحه ی 29و 30 :

1-     پاك نویس كردن كتاب شروح الظفر

2-     چون به نظر او كتابی بود سراسر ناسزا به خانواده و تبارش ( هم نوعش ) .

3-     تو فقط باید بنویسی بدون اینكه در مورد نوشته ها اندیشه كنی .

4-     كسانی كه شرزین را به خاطر اندیشه اش محاكمه می كنند .

5-     چون خطر سوختن كتاب وجود داشت .

6-     كم سوادی كه خود را ارزان می فروشد

7-     قلم به دست كم تجربه

8-     تا آداب تشرف به دربار را بداند .

9-     برخورد حكومت های غاصب و خود كامه با صاحبان دانش و اندیشه و قلم .

10- از روی لطف ، بدون آنكه شایستگی اش را داشته باشد و طعنه و تمسخر

11- رسالت پاسداریاز خون شهیدان به عهده نویسندگان است كه در هر دو مورد یك مفهوم را می رساند .

 

صفحه ی 36 :

1-     از دزدان حق السكوت می گرفت تا گزارش ندهد (شاه دزد)

2-     باخونسردی و تدبیربرخورد كرد.

3-     الف : قهرمان كه بازرگان بود . ب: راوی كه دانای كل است.

4-     برخورد بازرگان با پاسبان در مورد سرقت اموالش و حدس دشوار او كه دزد مغازه چه كسی است.

5-     ،6- سمك عیار ، خیر وشر.

 

صفحه 52:

1-   ‌[داوری درباره ی وقایع و كسان كه دوست و دشمن ، بیگانه و خودیگویی سرانجام اعضای یك خانواده می شود ] از نظر نویسنده وجه اشتراك دو كتاب است .

2-     قهرمانان بالزاك مانند قهرمان بیهقی در كسب پول و مقام هستند .

3-     وجود آدمی به دل است (دل جایگاه حق است )

4-     توجه به خرد ، پرورش آزاد مردان ، گسترش نیكی .

5-     نویسنده نه تنها شخصیت بیهقی را تحلیل میكند و او را از خلال اثرش می شناساند بلكه درباره چند و چون كتاب به داوری می پردازد .

 

صفحه 60:

1-     آنان تجسمی از روحیات و آرزوهای یك ملت اند .

2-   الف : اگر هزار در را به روی مرگ ببندید از روزنی كه نمی پندارید به درون می آید .   ب: آن كه انسانی را می كشد ، انسلنیت را می كشد .

3-     عدم تمایل هردو به جنگ وتن دادن به جنگی ناخواسته و در مورد اسفندیار وسوسه قدرت طلبی و پادشاهی

4-   گشتاسب در جنگ با ارجاسب دو سال مهمان رستم بود و رستم از او پذیرایی كرد ونه تنها پاداشی نگرفت بلكه پسرش را فرستاد تا رستم را دست بسته بیاورد .

5-      كار بیهوده و بی حاصل ( راه به جایی نبردن ).

 

صفحه 66 :

1-     كمی لغات عربی ، كوتاهی جملات : سزاست كه خدمتش كنند ، آوردن حرف تاكیدی «مر»نمرود مرندیمان را گرفت .

2-     آوردن «ب» زایدآغاز فعل های ماضی بنشست ، بیاورند ، بگفت – آوردن واژه هایی مانند مر اندر ، منجنیق تپش .

3-     جاه و مقام وبزرگی شان ازبین میرود .

4-     پاره كردن درمعنی شكستن . فرمودند معنی فرمان دادن . در ایمن درمعنی مطمئن .

5-     كاووس شاه .

6-   منظور از آتش در بیت حافظ آتش هجران و عشق است كه از راه رسیدن به معشوق خواهان سرد شدن آن است (به وصال رسیدن ) و آن را با اتشی كه قرار بود حضرت ابراهیم را بسوزاند و بر حضرت ابراهیم به سلامت سرد مقایسه كرده است . آرایه تلمیح .

 

صفحه 76 :

1- الف ) در مورد خواجه (خواجه احمد حسن میمندی ) هیچ قصد بدی نداشتم و كار ناروایی انجام ندادم و خانواده اش را مورد توجه قرار دادم .    

 ب ) از نعمت های جهان بهره برده ام و سیاست هایی به كاربردم ( پست ومقام هایی داشتم )

ج) این همه وسایل نزاع ودشمنی را به خاطرمال دنیا گذاشته و رفتند .

د) به پاسخ آن كارهایی كه انجام داده ، گرفتار شده است .

2- توصیف ظاهر حسنك ، گریه و زاری مردم ، برخورد حسنك ، بابوسهل زوزنی .

3- توصیف جزئیات ، فضا سازی ، ایجاز و اطناب بع جا .

4- لا تبدیل لخلق الله ، اگر امروز اجل رسیده است، كس باز نتواند داشت كه بردار كشند یا جزدار . كه بزرگتر از حسین علی نی ام.

5- توصیف بوسهل ( خلقو خوی و عمل كرد او ) دار زدن حسنك . توصیف توطئه گری های بوسهل .

6- بیانگر وضع حاكمیت آن روزگار به كارگیری افراد مزدور برای پیش برد اهداف پلید .

 

صفحه 85 :

1-     الف )چه نظری داری درمورد ملك كه گوشه نشینی اختیار كرده و حركت و شادمانی را رها كرده است ؟

ب) پشتیبان سپاه من بود موجب رنج دشمنان و موجب زیبایی ( جمال ) دوستان بود .

ج) هركسی كه اندیشه ای ضعیف وناتوان و عقل كم و ناقصی دارد ، از مقام بالا بع مرتبه پست گرایش پیدامی كند .

د) قناعت نشانه پست همتی وكمی جوانمردی است .

2- نمادین ، شخصیت بخشی ، آرایه ها ، بر مفهوم غلبه دارد .به كاربردن مترادفات ، حذف شناسه به قرینه ، بع كاربردن موصوف و صفت جمع .

3- پیام مذمت :

دهان بینی ، اطلاعات غلط گرفتن و تصمیم گیری های ناآگاهانه ، سخن چینی .

4- گاو نماد موجودی صادق و درستكار ، شیر نماد حاكم زود باور ، كلیله نماد موجود عاقل و متعادل .

5- هركه را همت او طعمه است ، در زمره بهایم معدود گردد، چون سگ گرسنه كه به استخوانی شاد شود و به پاره ای نان خشنود گردد. خدمت كار سلطان در خوت وحیرت همچو خانه مار و هم خوابه ی شیر است ، كه اگر چه مار خفته و شیر نهفته باشد . دردیده ی دشمنان خار وبر روی دوستان خال .

6- گرم شكمی = حریص بودن ، زیاد خواب بودن ، برباد نشاندن = تحریك كردن .

7- رنج نفس سیر و سمت نقض عهد و هلاك گاو و هدر شدن خون او .

 

صفحه 90 :

1-     پلیدیهای وجودم را با گریه كردن در برابر پروردگار از بین می بردند ( وجودم را صفا می دادم ) – تصمیم گرفتیم كه برگردیم .

2-     ( نشاید، نپاید ) – ( برد، رود ) – (انیس ، جلیس )

3-     پایداری كتاب ، بهره بردن متكلمان از آن ، افزودن بلاغت نویسندگان.

4-     هرچه نپاید ، دلبستگی را نشاید ، گل همی پنج روزو شش باشد زبان بریده به كنجی نشسته صم بكم .

 

صفحه 93 :

1-     عید نوروز از بزرگترین وقدیمیترین عیدها است

2-     آموزش به كودكان در حفظ آداب ورسوم وسنت ها ،احترام به بزرگترها ،آموزش غیرمستقیم ،تشویق وقدردانی كردن.

3-     خلافت حضرت علی ،واقعه غدیرخم،ساختن كشتی نوح .

 

صفحه ی98:

1 –تا جهان جفا را پیشه همی كند.

2در این بیت سرو نماد آزدگی است ودر متن درس سپیدار نماد تهی دستی است ودر هردو بیت نماد وجود دارد وتهی دستی درهردرخت مشتركاست ولی تفاوت معنایی درتهی دستی  وجوددارد .درمتن درس تهی دستی منظورتوشه آخرت نداشتن است.

3-نرگس ترنج راثمر دارندارزش مند می داند ولی سپیدار را بی ارزش میداند چون تهی دست است .

4-بیت 17،. به هارون ما داد..........

5-بیت17(مقایسه منزلت حضرت علی به هارون)

6-به كارگیری سخن برایمدح صاحبان قدرت مانند ریختن مروارید درپای خوكان است.

 

صفحه ی 102:

1-درشعرعراقی نوعی طلب دیده می شود عراقی خواهاندرد است به امید درمان از جانب معبود ،بابا طاهر تسلیم محض معشوق است وطا لب درد عشق .

2-چه باك آید ز كس آن را كه او را نگهدارد ونگبا نش تو باشی .

3-دردامان می كشد ابهام وجود دارد .

4-سركشی

5-تشبیه اشك به طوفان

 

قسمت دوم از ص۱۱۰ به بعد

صفحه ی110

1-بیت 5و6

2-دردورازتو،ایهام وجوددارد،الف:دردوریوهجران تو،ب : از تو دورباد.

3-بیت8و9

4-ایهام تناسب

5-شهیدشدن حضرت عباس وقطعه قطعه شدن بدن اوباعث اشكار شدن ایثارواز خودگذشتگی اوست .

6-ماه، آسمان،نور-و-كوه-،كمر،آیه ومحكم،لب وكنار.

 

 

صفحه ی114:

1-شخصیت بخشی به گل است ومقصودایناست كه گل طبیعت

هم ازشهادت شهیدان ناراحت است .

2-ان مع العسر یسرا،جاءالحق وزهق البا طل

3-زمین سترون ودروی نشان ......

4-نه آرامش دارم ونه به سا حل نجا ت رسیده ام همچون آه بر روی آیینه  هستم كه نا پایداری ولی بی ثبات است وچون ابرگذرا ونا پایدارم.

5-جهان

 

صفحه ی118:

1- طبیعت

2- بیت چهارم

3- نماد:خضوع وفروتنی در برابر معبود

4- صخره: نماد مردم مقاوم.دریا : نماد مشكلات وسختی وحوادث

 5- رزم شما رزمی عاشقانه و خدا جویانه است رزمی كه در آن لطافت عشق و ایثار باشد . چه زیباست .

6- بیت ششم

 

صفحه 129 :

1-

2- منظورش این است كه از همان بسطام كه نزدیك بود ، گرفته شده است .

3-مسافت ، اعتقادات مذهبی مردم ، تحفه مخصوص شهرها ، از تاریخی

4 – تكلیف دانش آموزی

5- خسی در میقات

 

 صفحه 135 :

1-     انتظار دارد كه مدرس جدی تر و با استواری بیشتر صحبت كند.

2-   معتقد است كه نگاه امام خمینی خشم آگین است و می توان آن را در پله كمام گذاشت و نگاه برادرش آ رام كه می توان به آن تكیه كرد .

3-     آرام بودن و متفكد بودن و سخنان اندیشه گرانه گفتن واعتقادات ظلم ستیزانه

4-     سوم شخص

 

صفحه 140 :

1-     محدود بودن اندیشه انسان از درك عالم عرفان

2-         

3-     خال لب،

 

صفحه 144 :

1- نمازی كه انسان   خدا هیچ نبیند وهیچ چیز حس نكند جز درك باری تعالی كه موجب كمال انسان است و انسان را به خدا می رساند همان گونه كه حضرت علی (ع)در متن درس ....

2- وقتی كه جمال حضرت یوسف كه نمونه ای از جمال ذات باری تعالی است ، انسانها (زن ها) را آن گونه شیفته و سرمست می كند ، به جاست كه دیدار ذات حق تعالی حضرت علی را این گونه سرمست و از خود بی خود می كند .

3-

اقوال نیك ، افعال نیك ، اخلاق نیك و معارف

4-   انسان كامل هیچ اطاعتی را بهتر از آن نمی داند كه جهان را اصلاح كند و درمیان مردم درستكارس را رواج دهد و عادت ها ورسوم بد را از میان بردارد و راه و روش درست را در بین مردم رواج دهد. مردم را به خدای تعالی بخواند و از عظمت و بزرگواری و یگانگی خداوند به مردم خبر دهد . و مردم را دوستدار ویار یكدیگر كند. تا به یكدیگر آزار نرسانند و آسایش یكدیگر را از بین نبرند و یار یكدیگرباشند و فرمان دهد تا مردم به یكریگر آسیب نرسانند نه از راه زبان ونه از راه دست . وقتی كه بر خود واجب كنند كه به یكدیگر صدمه و آسیب نرسانند در حقیقت با هم پیمان بسته اند . و نباید پیمان را بشكنند و هر كس كه پیمان شكنی كند ، ایمان ندارد . كسی كه پیمان ندارد ایمان ندارد . مسلمان كسی است كه مسلمانان از دست و زبان او در آسایش باشند.

 

 صفحه 147 :

1-     همه سرگشته و یك جز از انسان ....

2-     هردو

3-     بیت اول

4-     بیت ششم

5-     چون جهان منعكس كنندهی جمال معبود ازلی است .

6-     بیت چهار و هفت و هشت

7-     غنایی

8-     بیت نهم

 

صفحه 159 :

1-      دریا : حقیقت مطلق (حق ) شبنم: بهشت.

2-      تحقیق دانش آموزی

3-      سالك نبودن آنها

4-   هدهد كه نماد رهنما و رهبر است . دریا و خشكی كه سختی راه عشق است . سیمرغ :كه نماد حقیقت مطلق است . بازشكاری كه نماد جاه طلب و مقام طلب است .

 

صفحه 164 :

1-   سخنان عارفانه در كلام و قافیه نمی گنجد ، نادان همواره گرفتار مشكلاتی است كه برای خود به بار می آورد ، در عرفان حفظ زبان و رعایت خاموشی لازم است .

2-   مردن پرنده در هندوستان و آموزش دادن به طوطی بازرگان ، زندگی عاشق موقوف به فنا و نیستی است . به جز خدا به چیز دیگری نیندیشیدن

3-   به جز معبود و معشوق به چیز دیگری نباید اندیشید و در همه احوال باید به خداوند اندیشید .در پناه لطف حق گریختن و تكیه گاهی جز حق تعالی نداشتن و به دستاویز دیگر متوسل نشدن.

4-      طوطی : نماد جان پاك ومجرد . قفس : نماد تن . هندوستان : نماد عشق و عرفان

5-   عطار داستان را بیان كردهبدون افزودن مطلبی به آن در حالی كه مولانا درلابه لای كلام گریز به عرفان زده و داستان را به مسایل عرفانی كشانده شاید به همین دلیل است كه عطار این داستان را در حدود 30 بیت بیان كرده ولی مولانا آن را در 367 بیت در دفتر اول آورده است .

6-      خشمگین شدن ، مردن ، مورد توجه واقع شدن .

 

صفحه 171 :

1-     زاهد و پادشاه = مذمت زهد ریایی ، بادنجان بورانی = تملق و چاپلوسی

خلعت خاص دوستان شیطان : درمورد عنایت شاهانه به بیانی طنزآمیز 

 مذمت : سوگند دروغ و سخن دروغ

شمار عاقلان : طنزی است كه بیانگر این است كه انسان های نادان بیش تر از دانایان هستند .

عسل قاتل : زیرك بودن وآگاهانه برخورد با كسی كه به انسان نیرنگ می زند .

2-     بیت دوم

3-      بیت چهارم

 

صفحه 183 :

1-     همسر

2-     به بركت این افسون نه كسی می توانست مرا ببیند و نه در مورد من تصور بدی كند .

3-       

4-     خاك پشت سر كسی ریختن  : انتظار بازگشت مسافر را نداشتن

5-     ندارد

6-     چون در راه عشق بی پایان به خدا زندگی و هستی خود را از دست داده اند .

صفحه 192 :

1-     شایددر متن درس به معنی شایسته است ولی امروزه قید شك و تردید است .

2-     در عطر گل یاسمن (شا دابی و سر سبزی طبیعت )

3-   تشبیه : سفید شدن روی زمین از برف مانند زال كه موی سفید دارد . تلمیح : اشاره داردبه داستان بهمن و زال در شاهنامه فردوسی . ایهام : كه در واژه ی بهمن ایهام دارد یكی منظور ماه بهمن است و دیگر اشاره دارد به شخصیت در شاهنامه فردوسی .

4-     با پوشش برف

5-     مانندمیهمانی كه سكونت او طولانی شده وباعث خسته شدن میزبان می شود .

6-     بیت دوازدهم و نوزدهم و بیستم

7-     آه غم انگیز

 

صفحه 194 :

1-   سنگ : نماد انسانهای  كه بی روح هستند و هیچ دچار دگرگونی اندیشه نمی شود و از طبیعت الهام نمی گیرند. خاك : نماد انسانهایی كه از وجودشان دیگران بهره مند می شوند .

2-     نگرش عمیق و دیدی و سیع داشتن

3-   تشخیص در خاك ، تشخیص در مهروهمچنین ایهام در مهر استعاره از نوع تشخیص در سینه خاك . شكافته شدن زهره ی خاك كنایه از رویش گل و گیاه

4-     نیما یوشیج ، سهراب سپهری ، فریدون مشیری ، فروغ فرخزاد                                                    

پایان


داود صادقی دبیر ادبیات بازدید : 111 یکشنبه 10 دي 1391 زمان : 21:50 نظرات ()
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد باقری در تاریخ 1394/2/19 و 12:52 دقیقه ارسال شده است

سلام
دیدم.نظر دادم.خوبه.
ببین.نظر بده.خوبه؟


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
درباره ما
سوالات امتحانی و جزوه درسی با جواب سوالات پایه دهم و یازدهم دبیرستان سوالات فارسی 1 دیماه و خرداد جزوه های شرح درس به درس کمک درسی درسنامه های پایه دهم و یاردهم سوالات پرتکرار امتحانی ادبیات با جواب فارسی1 و2 نگارش1و2 علوم و فنون ادبی1و2 دوره های متوسطه دوم.دبیرستان . هنرستان
اطلاعات کاربری
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 74
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 675
  • بازدید سال : 5,263
  • بازدید کلی : 312,402